Lussebulls-måndag

Kom hem för ett litet tag sen, har fikat lussebullar o julmust o nu ska jag slöa lite här.

Dagen började med tandläkarbesök 8.10, tur att pappa skjutsade mig annars hade jag inte hittat dit! Yrhöna! haha. Iallafall så gick allt finemang... jag tog mig genom bedövningen genom att ligga och nynna för mig själv! Fick tips om att ta med ipod nästa gång o lyssna på musik, mycket bra idé! Återbesök om 3mån!
   När jag kom hem pluggade jag i några timmar, mycket effektivt måste jag säga. Sen blev det lussebullsbak för hela slanten. Så himla gott! Jag ÄLSKAR lussebullar och julmust!!  Till kanelbullar och digestive vill jag ha mjölk, men till lussebullar juuuuuuuuuulmust, mmmmm.

Nä nu ska jag roa mig med Paris Hiltons nya serie!
Dö-serie-utan-innehåll passar mig perfekt efter hårt pluggande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0