Torsdag

Umeå Umeå, nu har vi varit här några dagar... och det är skönt! 
   Det finns så mycket som jag är glad för, känner mig verkligen som världens lyckligaste :) Jag har världens bästa pojkvän till att böööörja med.


Mina dagar går åt till att läsa lite historia, lite ur boken "statussyndromet", lite ur "sociologiska teorier", det är väldigt intressant och jag trivs. De går också åt till att göra god mat till mig & min älskling, o en av sakerna Andreas gör som gör mig så glad är att han uppskattar min mat. Oftast är det jag som lagar - vilket jag trivs med - och jag blir så glad då jag ser honom äta det med god aptit =)   - för alla vet väl att vägen till mannens hjärta går via magen? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0