Tisdag

Igår var Andreas och jag i Umeå och fixade i lägenheten, gick hur bra som helst och det kommer  nog att bli riktigt fint då vi är klara. Innan vi åkte upp dit tog vi en sväng förbi ikea i Sundsvall och handlade lite grejer som behövdes. Hann med att beställa soffan och soffbordet  - som vi tittat och velat om hela tiden - kommer nästa vecka.

     Iallafall så körde vi tillbaka till östersund då vi var klara, blev många mil igår.  Min älskling gjorde det så bra som körde heeeela tiden förutom ungefär 2h som jag tog över, han lyckades skruva ihop och fixa i ordning en massa i lägenheten också....bäst.


Nu ska jag iväg, har massor att göra idag och sovit ut har jag inte gjort sen.... länge tillbaka.
  ...men det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0