Söndag

Vilken dag! Har varit igång sen 9 imorse, Andreas var inte sämre han heller såhär dagen-efter.

  Fick skjuts av Jelena så vi åkte iväg och hämtade vardagsrums bordet, superfint! Andreas har skruvat o grejat med det o jag har städat, diskat, bytt sängkläder, handlat mat och allt det där som måste göras. MEN då han hade skruvat klart så skulle jag hjälpa till och vända bordet... och vad händer? jag slår i svanskotan i fåtöljen bakom (träarmstöd) i full fart och börjar i samma sekund skrika av smärta. Gjorde så sjukt ont och det gör riktigt ont nu också! Är väl antagligen ingenting jämfört med hur det kommer att kännas de närmsta dagarna dock haha. Fick oss iaf ett gott skratt då vi märkte att mina byxor hade spruckit i samma veva...  
     Nu sitter jag iallafall och tar det lungt med lite kaffe och melongodis. Funderar på om jag ska läsa lite, se en film eller gå ut en promenad, kan inte ta det lungt för länge.

Skola imorrn, äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0