Go´morron

Sitter här och ska snart sätta mig o läsa lite ur historieboken.. anledningen till att jag satt igång lite smått med den redan är för att hinna med den andra kursen som jag ska läsa - social kategorisering och marginalisering - och för att jag har anmält mig som volontär nu - igår! Mitt första "uppdrag" blir att sätta upp affischer och gå runt med en bössa på VIP galan som de ska ha - blir nog skoj! Sen hoppas jag att jag får komma till ett behadlingshem som de har o vara där istället, DET om nåt skulle vara givande! Åh, ju mer jag tänker på det dessto mer önskar och hoppas jag att jag får komma dit!!

Igår var vi hemma hos en kille i klassen, det var trevligt! Det bjöds på kex, ost, choklad & popcorn............. OCH han har HUND! Jag som är livrädd för hundar - men det gick hur bra som helst! Bildbevis finns, haha.
    Först satt vi här o drack lite vin o sen cyklade vi bort till killen & hunden - gick rätt snabbt å cykla, med tanke på att det är en bit. På vägen hem skjutsade Mojdeh mig på cykeln- utan problem - o sen blev det mackor o Mojdehs goda kladdkaka (som hon bakade o tog med tagit med till mig igår - tusen tack!)


Nä nu ska jag sluta svamla och sätta mig & läsa lite istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0