Fredag

Underbara fredag eller underbara dag!! =)

Började med att jag var på möte för att anmäla mig som volontär... och det gick hur bra som helst! De berättade en massa och det lät rikitgt skoj. Ska börja med VIP galan som är här i umeå nästa lördag och vara artistvärd! Anmälde mig först som bössbärare och affischuppsättare men då kom de med artistvärd förslaget som jag nappade på. Ska bli rikitgt skoj. Börjar där sen får jag se om och när jag kan gå vidare....


Traskade runt på stan sen och hittade en massa fint.. en kalender, en kofta, två tröjor, en kjol och två par skor. Väldigt nöjd.
  Sen då jag kom hem hade jag fått paket - tre böcker. Har redan läst ut en och nu ska jag bara ligga här och ta det lungt.

Andreas ska iväg och spela volleyboll men jag hoppar över det ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0