Tisdagkväll

Nu har vi just ätit lite efterätt, väldigt sent men bättre sent än aldrig :)



Har haft en toppendag!
Hann med en del pluggande, sen blev det en promenad till o från stan,
köpte med fika o satt på biblioteket nere på stan o läste lite, traskade omkring men köpte ingenting
 (förutom fikat då), riktigt nöjd över det. Sen blev det promenad hem i solen med James Blunt i lurarna..
Gossip girl o älskling som gjorde god middag.

Tänkte gå iväg till gymmet idag, men blev inte så. Börjar känna mig typ obekväm där,
tycker inte om då folk börjar känna igen en då man tränar. Speciellt inte efter helgens incident, uuäääh..
Body pump kommer jag inte överge för allt i världen, men just idag blev det inget gymmande iallafall! SYND för jag älskar det annars - mår super av det!

Nu ska jag fortsätta se på Desperate. Andreas sitter vid datorn o Stefan sitter här o pluggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0