Tisdag

Nä nu är det dags att ge sig av hemåt för lite lunch, fått en hel del gjort.
 Läst till Organisation & ledarskaps kursen och letat material till Kriminologi kursen -
som jag hoppas innerligt att jag kommer in på till hösten, men framför allt klarar av!
Speciellt eftersom nästa termin väntar en hel termin med historia, bara historia... historia
 för sociologiprogrammet - kan nog bli skoj, förutsatt att jag läser under sommaren
(ska lyckas klämma in lite läsning bland allt planerat Dawson´s creek tittande) så jag kan häna med då terminen börjar.


Kanske en promenad till stan sen, solen skiner upp och det är riktigt skönt väder ute... mitt hår tycker dessvärre inte samma sak, men det gör inte så mycket. Rätt fint då jag är lite brun iallafall.

Lunch var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0