Onsdag

Sitter å vänar på att tiden ska gå så jag kan ta mig iväg till doktorn, tar cirkus 4-5min att gå dit. 
     det är iiiiskallt här, tapetserarkillarna har ytterdörren öppen o jag vill inte vara den som är den som stänger igen den haha. Btw tror jag att de missade att jag är hemma, för när de gick in i sovrummet hörde jag minsann att de kommenterade att sängen är liten. haha, men det funkar ju ändå så =)



Massa massa grejer jag vill köpa nuuu!
Hallspegel, soffa, bord, KJOL, skohylla, nya fina stolar till köket... börjar även fundera på en HATTHYLLA efter att Stefan kommenterat om att våran var ful haha.



Annars är det ONSDAG idag o jag har SJUKT mycket att göra.

Läkarbesök 9.30
Föreläsning 10.15-12.00 (som jag kommer att komma för sent till)
Lunch 12-?
Pluggning med * ?-16  - 17
Träna 17- 18
Middag
Plugg
Topmodel

Sen är det torsdag o då börjar allt på nytt! eventuellt i lite annan ordning o istället för läkarbesök blir det plugg men annars ser det nog ut sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0