Måndagkväll

Mmm eftersmaken sitter fortfarande kvar... haha. Eller vi åt ju nyss, nåt jag bara kombinerat ihop som blev super!
     -den vita sörjan är mozzarella.

Annars, vi ska sätta igång med examinationsuppgiften imorrn, kvalitativ metod.
Vi har börjat lite smått men imorrn blir det till att ta tag i det då vi inte har alltför mycket tid.
 Sen är det B uppsatsen kvar som ska skrivas innan det är dags för sommarlov.
Har för övrigt ingen aning om vad jag ska skriva, eller jo, ungefär, men det ordnar sig
bara jag får höra runt lite så jag får lite idéer på hur jag ska formulera frågeställningen... yes.

Efter skolan blev det lite läsning i biblioteket (30min typ) gick vi iväg o tränade,
jag gick på body pump o Andreas & Stefan var i gymmet.
     Känns som att jag kommer ha hyffsad träningsvärk imorrn då det var en ny övning som verkligen kändes i triceps.

Väntar på att Mojdeh ska bli klar nu, vi ska ut o springa en runda - ner till Jelena :)
     ... o imorrn blir det upp med tuppen igen, plugg & mer plugg..som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0