Måndag

Uppe med tuppen, men kom på att jag - för tillfället - inte har så mycket att göra.. ligger rätt bra till.
Fram till 13.15 idag, då det är föreläsning o sen dags att sätta igång med examinationsarbetet,
som ska vara klart 5e maj.

Började titta på film igår, Andreas & jag - P.S: I love you, kändes som att jag inte riktigt kunde hänga med i den då jag läst boken... såg inte ens färdigt på den och det beror inte på att jag somnade - för det gjorde jag inte :)


Känner min som en hemmafru här nu, ska plocka bort tvätten o sen gå ut en promenad.
     Sa till Andreas igår att jag behöver hitta en runda som jag kan vara ute o springa, fick till svar att då måste jag ju ut o leta efter en... den kommer inte dyka upp av sig själv. Kan nog ligga nåt i det min älskling sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0