Långtidsfrisk läsning

...hahahohoh så tokigt! Har suttit och läst 110 sidor i boken "Långtidsfrisk"
till organisation & ledarskaps kursen.
Helknasig bok, förstår inte meningen med att läsa den, men ja...
den fyller väl nån funktion längre fram.
Iallafall så fick jag för mig att, just för att den är helknasig, så skulle jag gå o titta på litteraturlistan om det verkligen är den boken vi ska läsa.
 Där stod det "Lugn och Rexed" - fan fan fan, jag har ägnat flera timmar åt att läsa fel bok! Inte nog med det boken heter "Lugn och Relaxed" - fick jag för mig!

HAHA, vad fel jag hade om allt.
Författarna heter Lugn och Rexed i efternamn och det är rätt bok jag läser.

Knas knas knas och inte nog med det. Jag glömde lunchlådan hemma idag,
vilket gjorde att jag blev utan lunch några timmar i skolan och fick gå hem för att
få i mig den där sena lunchen.
    ... men det gjorde inte mycket. För jag sitter i fönstret, solar & pluggar :)

och andas in grilldoft, för de grillar här ute! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0