Lång dag!

Har haft en trevlig kväll med tjejerna ikväll =) blev en sväng ute med våran bil också! dock är det jättehalt ute o de har snöat en massa!

Annars har det varit en lång dag, känns skönt att det är dags att sova snart. Gick upp kl 7, pluggade på skolan, hade föreläsning, skulle egentligen ner på stan sen men det var sånt hemskt väder så jag struntade i det. Satt kvar och plugade i biblioteket istället - supereffektivt, fick klart det mesta.
     Sen blev det ett träningspass, hade glömt hårsnodd (tog snöret från byxorna) linnet jag skulle ha på mig var alldeles blött (tog t-shirten jag hade på mig under dagen) och tagit med helt fel skor (körde utan) och det gick hur bra som helst! Kände mig stark o ökade en del - skönt... väldigt skönt! Efter det gjorde jag en snabb middag till mig & Andreas o sen har kvällen spenderats med tjejerna.

Pappa ringde förut för att berätta att han & mamma skickat ett paket med lite grejer jag behöver... buuhuuu vad jag längtar hem! Längtar efter mina föräldrar, att gå på promenad med mamma & äta frukost alla tre tillsammans. Åh vad jag längtar heeem just nu! Känner mig alldeles svag å helt nere :(


Dags att sova! En ny dag med massa plugg väntar imorrn, ska bli rätt skoj ändå - är ju nästintill klar och jag är nöjd med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0