Heltidsjobb

Att plugga är verkligen ett heltidsjobb, iallafall har det äntligen blivit det för mig... har tagit 1,5 termin att få till riktiga rutiner som innebär plugg från morgon till eftermiddag. Att jag är på skolan från 8.30 - tidigast 15. Nu kom jag precis innanför dörren och jag är SÅ nöjd med dagen.
     Har flängt mellan biblioteket, föreläsning, seminarie, biblioteket, föreläsning, biblioteket och jag har fått en massa gjort... om jag orkar tar jag tag i det sista så jag kan få lite "ledigt" från ena kursen imorgn och helt ägna mig åt den andra från imorrn och resten av veckan, men får väl sr hur mycket jag orkar ikväll. Kanske ska iväg på Pipes med tjejerna..


Andreas är och tränar nu så jag ska kika runt lite innan han kommer hem och det är dags för middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0