Go´natt

Dags att sova nu... har blivit sent hela veckan, men är så trött nu så jag kommer somna på stört! Andreas o stefan sitter å kollar på film, jag har haft annat för mig =)

     Dom fyllde 6 rör med blod från mig, var alldeles blek, yr o illamående när dom var färdiga o då hade jag ändå fyllt på med energi - mat precis innan för jag visste att det skulle behövas. Jaa jag var skiträdd trots bedövningssalvan, det är tanken på att nålen sitter där i min arm som gör mig så rädd... o sen gör det ONT, lite iallafall... jag hatar smärta...
  Gick förrestens alldeles utmrkt att träna, men jag tog mig inte iväg förrän 18 tiden, lika bra det.. hade iaf massa energi då det väl var dags, kanske beror det på nya träningstoppen eller just för att jag mår toppen av det? =)


Zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0