Det var den här dagen

KOm nyss hem från ica maxi med en tung påse full med mat. Hade så tråkigt efter att ha tittat på en film ( 27dresses - som söög) så jag tog en promenad bort dit, Andreas vägrade följa med haha. Tur att jag hade på mig spring-skorna annars hade det varit lite jobbigare, är ju ändå en bit.. men med dom skorna kan jag tamejfan gå hur långt som helst, såå sköna.


Tidigare idag var det soligt o fint så vi promeneade ner till stan o min älskling bjöd på ren-wrap (renkött alltså) på sandy´s....så sjukt gott. men ingenting slår våra älg-wraps på yran :D hehe


Nu ska jag vi göra lite mat å sen kanske det blir nån film eller så ska jag kolla på cashmere mafia, that´s it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0