Dagarna ser lika ut- dag in & dag ut

...segregationsgenererande, segregationsgenererade, institutionsgenererande och nätverksgenererande  - mycket att hålla reda på och det är inte ens en bråkdel  (definition av Andreas: Godtyckligt mycket!) av allt.
   ... men det är bra nog roligt & intressant vill jag lova!


Hade lite problem med en bråkig mage på föreläsningen idag, ätit nåt olämpligt.
     Den lät, minst sagt!


Snart ska jag springa iväg till iksu för ett body pump pass - längtar.
Så jag får rensa huvudet lite från alla begrepp o allt.





Händer inte mycket mer annars, plugg, träning & magont för tillfället! haha That´s life.

- puss till min snygga & underbara pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0