Uppblåst som en ballong

Var tvungen att hitta på en ursäkt för att skjuta upp pluggandet ett liiitet tag till..... åhh, har fikat en massa nu, mackor & te. Herreguuuuud vad jag har ont i magen! Är alldeles uppblåst! Blir det så fort jag äter vetemjöl och det kan jag lova att det har blivit en hel del av idag. Så mycket som för ett helt år! Gött var det men jag får stå mitt kast nu. Tur att jag brukar lyckas hålla mig borta från det i vanliga fall (rätt bra iallafall).... åhh va jobbigt det känns nu, ont.

Funderar på att måla naglarna nu (?)
eller fixa lite i köket(?)

eller så gör jag så att jag fixar lite i köket, pluggar och sen målar naglarna som belöning? jaa så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0