Tiden springer iväg

Idag är jag inte lika fin med mina svarta naglar, färgen har börjat fara av men det får vara så. Har varken tid, ork eller lust att fixa dom nu.
Satt uppe till 00.00 å pluggade igår, inte en minut över den tiden är regeln.

Ska snart börja göra mig i ordning, äta min gröt och plugga lite. Ska träffa tjejerna på skolan klockan 12. Då blir det film och en massa frågor till filmen. Det är inte riktigt min grej för då jag väl lyckas hålla mig vaken och se en film vill jag inte vara tvungen att studera massa scener i den för att svara på några frågor.. men jag fixar det!

Hittade inte mina nycklar, trodde jag tog med de hit.. (bor i princip i Andreas rum, här har vi internet som vi delar kostnaden på). I vilket fall, så om de inte är på mitt rum kommer jag vara tvungen att GÅ til lskolan och det går inte för sig. Speciellt inte då det är en bit och jag känner mig fortfarande dåligt..

Dagarna går så fort här, galet vad tider bara försvinner...oavett vad man gör. Snart är det måndag och då kommer mina föräldrar =)


Dags för frukost, magen kurrar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0