Tiden går fort när man har roligt

Andreas och jag har just kommit hem från stan.

Mina föräldrar kom hit runt 10 imorse, jag var jätte pigg då Andreas åkte iväg till skolan men sen somnade jag och vaknade då de ringde och behövde vägbeskrivning. Vi åkte på ica maxi och handlade en massa mat som jag (vi) behöver. Det spööö regnade, bara öste ner.
     Sen gick vi runt i lite affärer och så hittade jag mina skor. helt perfekta och världens snällaste pappa betalade de och halva väskan som Andreas hittade. Har varit hur glad som helst idag.
Åkte hem med grejerna och så bytte pappa däck på cykeln för att det har inte varit riktigt som det ska, ner på stan igen där vi köpte väskan. Skulle äta på nån restaurang men allt var stängt där strax innan 15. Skulle inte öppna förrän tidigast 16-17, och vi kunde inte bestämma oss om vi skulle gå på Subway eller Max så det slutade med båda! haha ja tänka sig, fast riktigt så illa var det inte för min del.
     Kom hit till korridoren och då hade just Andreas kommit hem från skolan så vi fick skjuts ner till stan, eller jag körde för pappa var inte säker på om han skulle hitta.. och sen åkte de hem :(  usch vad tiden gick snabbt!! :( Längtar efter att få komma hem. Är visserligen ledig ons, tors, fre (och sen helgen då) men jag vet inte, känns inte schyst att lämna min älskling.
     Jag och Andreas gick runt på stan en sväng och han köpte äntligen jackan som jag tjatat om!! Han är sååå fin i det, passar hur bra som helst på honom. Jag fick med mig en röd mössa, strumpbyxor och en tunika.  Hittade en fin klänning också men  hade inte råd med den då Andreas lånade pengar till jackan :P  Fika nu sen plugga.

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0