Söndag

JAG  åt jätte god middag idag som jag gjorde... Andreas åt pizza,. Det var inte lika nyttigt som mitt men iallafall så glömde jag ta kort. För det såg så fint och gott ut, min mat alltså.
     Har suttit och pluggat en del också, men har fortfarande några frågor kvar som jag måste göra. Väntar på att mamma & pappa ska ringa sen ska jag gå iväg och hämta böckerna.

Vi tog oss iväg till  iksu runt 20.00 och tränade... jobbigt var det men skönt nu efteråt. Nu har vi just fikat, haha fikat och fikat. Andreas åt upp sin pizza bit som han hade kvar och jag åt kalla salladsgrönsaker med sötsur sås, en morot och ett taco bröd. Det var i princip enda maten vi hade hemma. Tur att det är dags att handla imorrn..

Nu ska vi dricka te och skriva inköpslista.

Imorrn kommer mina föräldrar :D jaaa för andra gången idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0