Seminarium 2 avklarat

Blev en del pluggande igår, fick till det jag skulle. Sen var jag uppe tidigt imorse för jag skulle möta upp tjejerna på skolan och disskutera frågorna & svaren. Gick för övrigt hur bra som helst sen på det andra seminariet. nu är jag ledig fram till på tisdag. Ska läsa ut en bok då och skriva om den. Det låter mycket lättare än vad det är!! Hade föreläsning idag om vad som ska vara med... och här snackar vi verkligen hög standard på allting! Känns som att den här ledigheten verkligen behövs för att hinna med allt.

Efter skolan åkte jag och några av de ner på stan, köpte en fiiiin klänning. Sen skulle dom iväg å dricka lite med några andra från klassen men jag hade varken lust eller ork. Sen ville jag hem och äta, hade bara fått i mig en liten sallad, två hårdmackor och te på hela dagen. Men nu har vi ätit massa god mat.  Är fortfarande jätte uppsvälld i magen sen igår...

Ska iväg och träna axlarna nu, får se om det blir nån simning efter det. Annars har jag ju tid nu dom här dagarna då jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0