Prioriterar fel men det går ändå

Jag som skulle ta sovmorgon idag... kunde inte somna om efter att Andreas åkte iväg för en timme sen, han skulle fixa nåt... nån skol grej, kommer inte ihåg vad han sa.

Tanken var att jag skulle plugga en del och sen åka ner på stan, behöver en hel del grejer känner jag... men det slutade med att det första jag gjorde då jag klev upp var att fixa b.u.s grejen och växla mellan datorn & tv:n. Känner bara att idag har jag noll motivation för att plugga, usch... vad har jag gett mig in på... så känner jag idag / just nu.,  Inte för att jag vet vad jag hade gjort annars, men ändå... klart att det går upp o ner.

Sen har jag inte använt mitt tränings kort sen, ja jag kommer inte iåg ens när jag var där sist. Känns som att det släpar efter lite. Klart att jag kan hina med det bara jag vill o planerar lite.. det är nog det att det är punktering på både Andreas & min cykel (lite luft iallafall) så han måste pumpa upp däcket varje gång han ska cykla. Jag har ingen lust att åka dit själv....

Kunde gjort det idag men Andreas har tagit min cykel.


Ute skiner solen och det är jätte fint väder. Kanske blir så att jag tar bussen ner till stan, handlar det jag behöver, fixar middag och sen pluggar... jaa så får det nog bli.

Jag kanske skulle ta och bli vegetarian kom jag på nu (?) men nää, jag tycker om kött alldeles för mycket för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0