Onsdagkväll

Tog kort på lite kläder jag köpt, hade i minneskortet den här gången... men nu funkar inte internet på min dator och jag har ju fortfarande ingen sladd så jag kan inte lägga in bilder från Andreas dator heller... haha så typiskt!

Hade hur kul som helst igår iallafall. Var hos en av tjejerna och det var en helt lyckad vin & mys kväll. Skrattade, åt, drack, rökte waaaay to much. Glömde min kamera men det löste sig iallafall =)

              

         

Den sista bilden kom med efter ett par glas vin.
...luften här är inte alls bra för mitt hår.
och vinflaskan var det en jätte snäll kille från klassen som tog med sig då vi bjöd in honom till tjejkvällen. Kameran dog just när han skulle vara med på kort, skumt haha.

Har sån träningsvärk i armarna idag efter att jag körde styrka igår så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gör jätte ont då jag sträcker ut ajajaj.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snart kommer jag :D om 1 månad.
Pözz

2007-09-27 @ 12:25:51
URL: http://mikalela86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0