Mcdonald´s istället för krogen

Seminariet idag gick bra-... föurtom att jag och tjejerna hade gått till fel grupp!! sen sa vi till alla andra att det var dom som gått fel (fast det egentligen var VI) så alla blev iväg skickade åt olika håll... litet kaos som ordnade sig då läraren kom och hämtade oss.
    Hade för övrigt hellre varit med i "fel grupp" för dom kunde iallafall prata och disskutera... blev inte riktigt samma sak då vi hamnde "rätt".

I vilket fall kom jag hem för ett litet tag sen (blogg läsningen är avklarad). Skulle egentligen ut ikväll eftersom vi är lediga imorrn, har student sportar dag ( med tv;n) så vi började med att sitta här och dricka lite vin & äta chips. Sen skjutsade min älsklings Andreas nerpå stan för vi hade tänkt att gå på O´learys. Men det var helt dött där, tydligen bara vi som tänkte festa idag... och "student krogarna" var stängda så vi gick på mc donald´s och åt.  Usch vad jag mådde skit efter det. Middag, chips, vin, hamburgare, strips(inte i så stora mängder men ändå), vatten å ett äpple (var ju tvungen att kompensera allt det dåliga) min mage är hyffsat full nu.
      Imorrn blir det havregryns-gröt-diet (diet? haha)... till frukost / lunch iaf. Sen en god middag som jag ska laga. Andreas har lagat mat dom här två dagarna nu så jag vill göra till honom imorrn =) även fast jag var snällast och köpte med mig en dubbel SUBway- macka  & fanta till honom nyss..

Köpte en bra brun-utan-sol spray idag.... måste användas mer så blek som jag känner mig!
Slog i stortån då vi skulle gå till bilen efter mc donald´s och jag har fortfarande SÅ ont! Blir galen.
... och så har jag svarta naglar.. coolt.


Nu har du läst klart allt älskling... du får läsa då jag skrivit... kan inte skriva då du läser.

Imorrn blir det lång sovmorgon! nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0