Lite mer än sex

En liten paus nu... har hunnit avverka lite mer än 6...närmare bestämt  7 av 19 sidor samt nästan en hel godispåse. Det tar på krafterna att ta in så många nya ord, men det funkar. Speciellt med min rosa överstryknings penna. Den piffar upp och gör det lite lättare, roligare och finare.
    
     Back to work, ska ta en paus under efterlyst också. Räknar med att bli klar runt 00 - 01 nångång.  Rätt ok tid, sen ska jag upp imorrn då Andreas GÅR till skolan klockan 8, HAHA för det är punktering på hans ( min egentligen, men vi har bytt) cykel, för att kunna skumma igenom allt en gång innan föreläsningen.



Nu åt jag upp sista godisen  :S
  ... tur att jag har mer självdiciplin när det gäller pluggandet..
      ..till skillnad från Andreas som ser på film, men han satt och gjorde en del efter skolan, på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0