Kryyyyypa upp

åhh va trött jag är. Gick upp då Andreas skulle till skolan och nu ska jag snart också iväg. Måste hinna skriva ut lite papper innan jag ska träffa dom andra klockan 10.
 Usch vad trött jag är... min gröt frukost gjorde inte direkt nån skillnad. Tänkte att jag ska köpa kaffe då jag kommer till skolan. Haha ja tänka sig, jag drack kaffe igår, med ett ton socker, massa mjölk och grädde. Haha, inte världens nyttigaste kaffe men måste ju lära mig... baby steps. Idag tänkte jag hoppa över grädden iallafall.

Undrar om dom har hårspännen på ica här nere? skulle varit förbi o kikat, behöver några nu. Tappar ju jämt bort dom där små hårnålarna. Fast det är ganska vanligt.


Alltså överallt läser jag att det bra med hösten är att man kan "kryyyypa upp" (stör mig allt mer & mer på dom två orden, tillsammans) jaa... "kryyyyyypa upp i soffan med en kopp te och en bra bok" HALLÅ? Hur många är det som gör det egentligen? Hur många har TID med det? (inte jag iallafall)  Det är bara en bild och en fantasi man har bara för att kunna ta sig igenom hösten.  Inte jag dock, för jag har fullt upp! Sånt där hinner inte jag med...

Back to work......noo.....school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0