Klar med första uppgiften

Äntligen, har suttit sen 17.30 idag och renskrivit, fyllt på med mer fakta, kollat igenom och jag vet inte vad på de första uppgifterna som vi har fått. Avklarade nu! Ska bara ha första seminariet imorrn och disskutera allt men det blir nog inte så värst svårt.
     På måndag kommer mamma & pappa hit. Är ledig då men på tisdag har vi ett till seminarium och en stor uppgift som jag måste lyckas stöka undan så jag kan vara ledig då dom kommer på besök. Blir nog största delen av onsdag som jag kommer ägna till den uppgiften.

Idag efter skolan var vi ett gäng som satt kvar och gick igenom alla frågor, så man får fler perspektiv än bara sitt eget. Riktigt bra var det. Sen lagade Andreas middag, åt, stökade undan och sen dess (17.30 som sagt) har jag suttit. Det är några timmar... ska snart ta en dusch och sen sova. Måste upp tidigt imorrn för att hinna åka till skolan och skriva ut alla papper.


Fick ingen bra start idag då jag för... andra gången skulle ta bussen till skolan. Spö regn, näst intill översvämning och bussen kom alldeles för sent.  Tur det var en snabb- buss för det gick snabbt att komma till "universitetet" men jag ska till "universum" (hållplatsen och området heter så) bussen stannade tydligen inte där så jag fick hoppa av  vid "universitetet"... Aldrig gjort det förut. Bussen som var sen och att jag inte kände igen mig gjorde att jag blev stressad och gick åt fel håll!!!  Hade bara några få minuter på mig innan vi skulle börja... fick springa tillbaka när jag insåg att det var ett fel håll... slutade iallafall med att jag hann i tid :) till något helt oviktigt och ointressant som "studieteknik" och studentkåren som informerade.
Allt det där kan vi redan, om studieteknik, skulle ha suttit och pluggat istället.. vilket iofs är lätt att säga nu.

GO´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0