Internet kanske inte var en bra idé

Vaknade 7 imorsde då Andreas klev upp för att fara iväg till skolan. Somnade om och tänkte att jag skulle kliva upp 09.30 för att jag tänkte att jag skulle plugga lite... blev sent igår ( pluggade i 4h ) men hann ändå bara med ETT kapitel, av 8ST! Så det tar tid vill jag lova, en jävla massa tid. Vilket jag egentligen har massor av men jag vill ju göra annat också.
     I vilket fall slutade det ju med att jag startade datorn och ligger i sängen, tvn är på och jag har inte börjat plugga än... men jag ska snart.
     Börjar 13.15, ska träffa några från klassen 12.45 så vi går dit tillsammans... täntke försöka åka dit lite tidigare för att gå på akademibokhandeln och köpa lite nya pennor¨. Mina som jag har nu är så osköna.  Får väl se om jag hinner... med den här farten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0