Inte lätt här

Ligger i sängen nu efter att ha pluggat i, vad som känns, heeela dagen. Men ändå har jag inte fått mer än max 3 frågor klara eftersom jag har varit tvungen att läsa så sjukt många sidor i Giddens bok.
     Alltså det är så mycket att göra att jag vet inte hur jag ska hinna med allt... till att börja med till på tisdag. Sen läste jag igenom studieguiden (dumt av mig) och det är en massa uppgifter fram till jullovet. Kommer inte ha tid att åka hem nånting innan det. 
     Åhh kan det bli morgon snart så att jag får gå upp och plugga och bli klar med lite mer iallafall? Komma en liten bit till på vägen.   Det knäppaste är att det är inte så värst svårt, det är bara så mycket. Annars är det till största delen att tänka logiskt, för allt det som står i boken känner man igen. Men så är det en del svåra begrepp och att man ska komma ihåg allt. Aja bara jag klarar av det här första seminariet på tisdag då klarar jag allt känns det som. För det var verkligen en tuff start.

På onsdag är det student- sportar - dag. Jag ska ligga hemma och sporta med läroboken. Egentligen kan vi ägna oss åt nån sport grej då eller vara lediga.. men får väl se hur det blir med det. Kanske utgång på tisdag kväll.. och då blir det inte så mcket aktiviteter på ons mer än boken då.

   Ska sova nu, börjar 13.15. Men att kliva upp 10 är ingen höjdare trots det. Ska börja med en ny taktik 8h / plugg per dag ( minst antar jag), precis som det är tänkt.. ett heltidsjobb.

Min älskling har det inte så lätt han heller, bara en massa (otroligt svår) matte hela dagarna. Han ligger bredvid mig nu å läser igenom några uppgifter inför imorrn, hoppas det går bra. Världens bästa..

 Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0