Hemma i Östersund!

Tror aldrig att det har kännts såhär skönt att vara i Östersund! Hemma!!
Idag då jag klev av bussen, efter att ha åkt 6 sega timmar, så var det som om allt försvann. En tung sten lyftest bort, det var bara en sån lättnad att vara hemma! och då ska vi inte tala om när jag klev innanför dörren. åhh, helt underbart.
     Just nu känns skolan och Umeå långt borta, men det kommer väl komma ikapp mig om några timmar. Har ju en hel del att göra.
Känns tråkigt att åka ifrån Andreas och lämna honom, men han har ju fullt upp med skolan på dagarna, iofs borde jag pluggat där uppe då... men det kan jag lika gärna göra hemma, OCH få all mat lagad, slippa diska & allt det där. Men klart som fan att jag saknar min älskling! Hur mycket som helst! Speciellt nu då jag snart ska sova!

Funderar på att klippa mig... känns som att det skulle behövas, men feg som jag lär det väl inte bli av.

Skönt det ska bli att imorrn slippa göra gröten själv! =)



har nyss pratat med min älskling som skulle sova nu, ska väl göra samma sak då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0