Helt slut i kroppen

Åh så trött jag är i hela kroppen... skulle behöva en ordentlig sovmorgon, inte blivit så i helgen.
Passet som jag var på var sååå roligt! Salen var enorm, jätte mycket folk och hööög musik. Helt super duper bra!
   Däremot hade jag lite svårt att ta mig hem, helt slut i benen och jätte hungrig! Blev fiskpinnar till middag, gottigott.
Har läst lite sen jag kom hem, men tog en paus nu... ska fortsätta strax.

Skola imorrn som vanligt. Eventuellt simning, men tror inte det.
Måste skriva en bok rapport till ons o Andreas har också en viktig grej till dess. Det skulle visserligen vara skönt att simma några längdes och sen bubbla lite, kanske att vi hinner det senare under kvällen, är ju öppet till 23 varje dag (förutom fredag o lördag, 21 då) men aja får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0