Grey´s eller topmodel?

Blev så sjukt sugen på surt godis för en timme sen. Gaaaalet!! Jag och Andreas gick ner på ica, han köpte redbull till sig och massa surt godis tll mig. Slut! Allt är slut! så sugen var jag.


Idag har det varit en skit seg dag. Var hemma själv medan Andreas var på skolan. Gick upp 09 och skulle läsa boken "Lagom mycket kriminalitet", sjutk svår och obegriplig, men kom inte igång förrän 11- 11.30 sen somnade jag efter 1h. Vaknade, gjorde ingenting vettigt, sen kom min älskling hem, läste lite till och somnade igen... halv sov- halv- vaken. Vaknade, gjorde middag (riktigt god igen btw) åt, diskade undan, gick ner till ica, tryckte i mig allt godis medan jag läste... och nu håller jag på och somnar igen. Vad är det för fel?
     Känner mig helt slut, i både kroppen och huvudet. Varit alldeles seg, nere och ledsen sen igår då mina föräldrar åkte hem. Hur jobbig som helst, är inte alls motiverad till att plugga. Har läst 80 av 214 sidor iaf, rätt ok. Imorrn ska jag INTE hoppa över min gröt och så ska jag läsa en massa! Orkade inte göra gröten imorse så allt blev fel... ja tänka sig, att min dag hänger på om jag äter den där jävla havregryns gröten eller inte, knäppt inte sant, men så är det!

Är som sagt ledig fram till på tisdag, men inte från pluggandet. Det kommer nog ta ett tag innan jag är det helt och hållet. Har hur mycket som helst att göra. Läsa ut den där boken och skriva världens längsta och svåraste rapport sen... ja en hel rapport!  men, jag fixar det! måste alltid avsluta med nåt positivt, för det är den sista tanken som sätter sig kvar i huvudet. Det ni, det var nåt nytt va. Så, klart att jag fixar det!

Fast just om sisodär 5-10 min är mitt största problem om jag ska se på Grey´s eller Topmodel(?) Verkar inte vara bara jag som är osäker. Imorrn blir det dessto lättare, "efterlyst" kl 21.00 på trean. Tur att jag har min älskling vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nå, vad blev det igår? Grey´s eller Topmodel? :P Själv njöt jag utav grey´s :) Och jo, jobbar och sover är i princip de enda jag hinner med nu, men det kan det vara värt... Snart 2 månaders semester så :D Då får man slita hårt innan hehe.. Sen får man se om ja ska ge mig in i din värld å börja plugga nästa år, vet inte om man nånsin blir redo för det men, man inser att nångon slags utbildning behövs om man ska ta sig nångonstans! Kram & lycka till me rapporten :)

2007-09-20 @ 17:57:05
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0