Fredag & lördag

Igår kom jag hem runt 12, gick på föreläsningen som började 10 men gick därifrån då det blev fika paus för att allt det som han gick igenom har jag redan läst o kan. Blev bjuden på lunch och cyklade hem.
     Sprang mellan tvättstugan (FÖRSTA gången jag tvättade själv, gick hur bra som helst) och pluggningen fram till 17 ungefär. Då kom Andreas hem så vi gjorde middag, vilade, gjorde oss i ordning o gick iväg på kalas (i spöregenet, men det var inte så långt). När vi kom dit så var det halv segt i början men efter några glas rosé blev det mycket bättre.
     Var meningen att jag och Andreas INTE skulle gå ut för att det blir så dyrt att ta taxi fram & tillbaka. Fast det ordnade sig då vi slapp betala resan dit iallafall. Väl inne på krogen så blev det på ca 20 min helt packat med folk. Tog taxi hem runt 01 och taxi chauffören var lite yr... han hade glömt sätta igång taxometern(?) så när vi kom fram gick resan på 44KR!! haha Hans kommentar när vi stannade var: "oj det blev billigt!" hahaha.

Idag vaknade vi runt 09.30 och jag hade så sjukt ont i halsen, har det fortfarande. Cyklade ner till stan för jag drömde om bodyshops "Body butter" (skum dröm) men i vilket fall så var jag tvungen att åka ner och köpa det, blev för övrigt "papaya". Köpte först en annan men den luktade ingenting efter ett tag och så tyckte Andreas att papaya luktade godast. Ett par strumpbyxor fick också följa med hem och Andreas köpte en jätte fin skjorta (som han så snällt fick sätta på sig så jag kunde ta en bild).
     Käkade på mc donald´s, skit bra för vi hade " 2 för 1 kupong" sen trampade vi hemåt. Ska snart göra tacos.. sen har vi köpt vindruvor och popcorn som vi ska ha ikväll då vi ser på film.

Världens bästa älskling hittade Väääääääärldens finaste väska till mig också. Helt perfekt var den, aaah blir helt till mig då jag tänker på hur fin den är. Perfekt storlekt, perfekt perfekt perfekt!! Ska ner och köpa den på måndag. Hade slut på pengar efter att min älskling fick låna pengar till skjortan. iiiiih vad jag längtar, den perfekta väskan!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0