Deperate & träning

Desperate housewives på tv nu, japp jag ser på det samtidigt.

Jag och min älskling har varit och tränat. Axlar, precis som planerat, känns så sjukt skönt nu efteråt. Gjorde jätte gott protein-kick-fika efteråt. gött var det.

nu ska jag fortsätta se på tv, sen kommer jag nog somna rätt tidigt ikväll. Hur trött som helst.



Åh vad jag saknar mina föräldrar, önskar jag vore hemma med de. Eller nu känns det nästan som att jag ska säga hos de... för mitt lilla studentrum är ju som mitt hem nu. I vilket fall saknar jag de sååå mycket.




Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja jag vet, är lite dålig att uppdatera.. ska försöka ändra på de för din skull ;) Skönt med några dagars ledighet? :)

2007-09-19 @ 17:44:28
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0