Dagens köp

Var nere på stan en snabb sväng efter skolan för att min bok hade kommit. Usch avbeställde från Bokus för att jag hade inte fått den förrän måndag annars, köpte på stan istället. tur att de fick in de idag.
     Hann springa in på några affärer också, jaa jag sprang mellan kändes det som, för min älskling hade en överraskning till mig då jag kom hem.  Hittade den perfekta klänningen till sittningen och två- tre par skor. Kan inte bestämma mig om de sista pare är fina, ett av de är iofs super lika de jag fick av pappa... fast billigare. Aja i vilket fall väntar jag på CSN.

Så fin att jag inte kunde säga nej.       Huvva, mindre rolig utgift, kurslitteratur.
 

                                                              ....bäst!

Nu ska jag ägna mig åt presenten jag fick av världens bästa pojkvän, Cosmopolitan :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0