Äntligen har vi tränat

Kom nyss hem från Iksu, jag och Andreas lyckades ta oss dit i kylan och träna lite triceps & rygg. Det kändes vill jag lova, men ännu skönare nu efteråt. Har nyss fikat ska snart läsa igenom 5 sidor som jag har kvar på ett kapitel sen blir det nog tv / sova.

Idag var det en skit seg dag på skolan, satt och såg på en film i TRE timmar. Fick fika paus i 10min men annars satt vi bara där och lyssnade & tittade. Efter det skulle man analysera och reflektera över vad de hade sagt, varför å blablabla. Intresant men människorna i filmen var så tråkiga... och hängiga.
Köpte kaffe idag under fika rasten, hade i tre bitar sötningsmedel av nån anledning.,....usch, värsta jag varit med om. Drack 2-3 klunkar sen gick det inte mer.

Imorrn börjar jag 10 och slutar 12... soft. Ska iväg och träna lite då, sen plugga, eventuellt åka ner på stan och sen följa med min älskling på partaj.

Bye bye....

Träningsvärk imorrn antar jag (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0