Andreas är en nolla

... än så länge, tills han haft sin inspark. Det gäller väl för övrigt mig också :P
Nu har jag och min älskling äntligen tagis oss ner till stan med datorn. Allt rullar på, skolan för mig börjar på måndag... känner mig inte speciellt nervös JUST nu, men det kommer och går. Andreas är ute och nollas varje kväll, igår var han på sin första "sittning" och det gick bra. Förutom att han däckade i min säng så fort han kom hem... Jag har roat mig med att kolla på tv, träna och läsa under tiden han varit borta.

Hmm, det är för övrigt 3 engelsktalande tjejer i min korridor, känns sådär. Måste fila och slipa på min engelska.



Snart ska vi hem och laga en god middag=)


so long......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0