Äggtjuv i min korridor

Mmm nyss ätit jätte god middag... lax, couscous å grönsaker. När vi skulle ta fram ägg till pyttipannan som Andreas skulle äta så fattades det ett! Nån jävel har snott ett ägg av mig! och inte nog med det, TVÅ ägg var krossade i förpackningen så att kartongen satt fast på hyllan. Skit äckligt!! Men nu jävlar har jag räknat de!
     Världens bästa älskling fick till internet på min dator igen.

lila väska istället för jätte plånboken.     fina nagellack, i perfekt storlek

Såå mysiga och fina.     Onödigaste impuls köpet i söndags.


   Dagens frukost. Youghurt, melon, nektarin & en banan under allt. Hade kameran i närheten då jag skulle äta så jag kunde inte låta bli att ta kort på min goda frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0