Vart kom energin ifrån?

Sitter och dricker saft, mmm va gott det är. Fryser gör jag också,  så te kanske borde vara mer lämpligt... men den Icas blandsaft är så god.

Imorse när jag satt på föreläsning visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Var så sjukt trött så jag satt och vände och vred på mig varje minut! Skämtar inte! Ritade en massa, lekte med mobilen, viskade, grävde i väskan, ritade ännu mer.. gjorde allt annat förutom att lyssna, bara för att hålla mig vaken! Ok, jag lyssnade en del.. hängde med, för jag har redan läst lite om det hon pratade om... men ändå. Var en riktigt jobbig morgon.

Var iväg och tränade efter skolan, är kanske inte så förkyld som jag trodde... för jag tog minsann i en del.
     Sen ställde jag mig på trapp- spring maskinen.. ja det är en blandning, rolig sak, höll på ett tag och snart kom jag på att jag åt ju ingen frukost! Oj då, så tokigt det kan bli. Vart kom all energi ifrån? Kanske från det att jag fick mitt första högsta betyg på universitetet. Jaa, klart det var det som peppade mig! 

Nu är saften slut och jag ska snart iväg till skolan igen för ett möte med läraren, ingen fara, alla ska ha det.


..... och på fredag fyller jag och pappa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0