Uppe tidigt o pluggar

Var uppe tidigt imorse och läste lite i boken. Ska ha läst från 25- 104 till på måndag, men det blir inga problem med tanke på att vi är lediga idag & imorrn (och så helgen såklart)
     Efter det satt jag och roade mig med att titta på youTube, Shan "the man" skämten.. haha, höll på att skratta ihjäl mig här i min ensamhet.  Funderade på att åka väg o träna lite nu, men jag vet inte, känner mig inte helt bra. Somnade med blött hår igår, inte ALLS bra. Dock var det inte sån stor katastrof som en del skulle kunna tro, jag sov med fläta!  Så nu är det fina lockar, nästan så att jag skulle vilja ha så oftare... men bara nästan.

haha ser på ett program, Rachel Ray, där de går igenom hur man ska dra gardinerna åt sidorna. Man ska ta sig tiiiiid att räta ut allt och inte bara snabbt dra åt sidan. Jaa, för tid har vi ju gott om!

Nu ska jag lägga mig o vila ett tag sen får vi se vad det blir. Plugg eller träning, troligtvis båda två! (2 täcken i sängen för att det är så kallt här).


Vi har för övrigt köpt jätte gott te! Sun tea - Tropical fruit.  Är så gott att jag är rädd för att jag kommer att "dricka mig less" på det, har en tendens att göra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0