Tröttast idag

Oh herregud vad trött jag är! Var uppe, precis som planerat, 6.45! Gick hemifrån 7.45 och var på skolan 8.15. 8.30 började föreläsningen.
     Fick världens chock då läraren pratade engelska!! JAA! Hon kan inte så bra svenska så att alla föreläsningar och alla papper är på engelska! Lite störigt men det gick bra, hon verkar bra och duktig!

ÅKte ner på stan sen för att fixa lite saker på banken och köpa sladd till skrivaren. Fick med mig mer doftljus, luktar såå gott.

Tänkte lägga mig och vila, eventuellt plugga lite.. men så ringer tjejerna och säger att dom ska hämta mig nu. Så jag måste skynda och fixa i ordning mig, känner mig helt förstörd. Gjorde för övrigt inte saken bättre av att det var iiiiiiiiiiiiiis kallt imorse! 
     Dumma människor i Stockholm klagar på att de har det kallt där nere, vad tror de att det är i UMEÅ. Vinterjackan var definitivt på, och den åker på nu också!




Mmm, vad Cleans parfymer luktar gooooott, verkligen nyduschat..mmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0