Stark starkare starkast

Idag kom mitt paket med kläderna som jag beställde förut, mycket fint. Plus att man fick en jätte fin och mysig klänning for free, när man beställde över en viss summa! Inte fy skam =)

     Var på stan med tjejerna också, klänningen som jag tänkte köpa var inte alls bra. Den var inte utan axelband, vilket jag trodde. Blev istället två par skor och två påsar chai och yogi te (från indiska), som man gör chai latte av. Yogi-te  var gott men varning för att det är stark smak på det!

    

Gör så här

  • Koka uppvatten, lägg i tepulvret och socker
  • Låt det dra 3-5 minuter, ta upp påsen.
  • Skumma mjölken och skeda dem på toppen.
  • Pudra med kanel och servera genast.

tadaa. Nu ska jag se om min älskling vill åka iväg och träna lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0