Snö, men inte i Umeå!

... men det lär jag säkert få äta upp imorrn då det antagligen kommer snöa här också. Jag som tänkte cykla ner till stan för att hitta nåt att ha på mig. Det är nämligen fest med Hawaii tema imorrn! Var meningen att jag skulle sitta med tjejerna och bara ta det lungt, umgås, dricka lite vin... men ändrade planer då jag fick samtal av en kille i klassen som ska ha fest! Ska bli riktigt skoj faktiskt!


Annars har jag hunnit med att plugga idag och så har jag gjort matlåda och frukost till Andreas, så han kan sova liiiite längre imorrn. Min älskling är så duktig o pluggar HELA tiden! Först på skolan, efter skolan stannar han kvar o pluggar, sen hem o göra samma sak. Han är så duktig!
    Utöver det hinner han klämma in träning o tid med mig. Världens bästa!

Jag är också duktig och pluggar!


Mycket att göra imorrn, måste upp tidigt o plugga lite på morgonen. Efter det ner på stan för att leta kläder, trampa hem (förhoppningsvis INGEN snö), plugga mer, träna(? antagligen inte), göra mig i ordning (ducsh, hår, sminkning, kläder) och blir hämtad runt 18.


     Andreas ska antagligen åka hem nästa hem. Jag har inte bestämt mig helt om jag också ska det, får se hur mycket det är i skolan. Sist jag åkte satt jag o pluggade en hel del på bussen fram o tillbaka. Gick rätt bra faktiskt.
     Undrar om det finns internet på bussen ?   Andreas bror sa att det fanns från Sundvall till Uppsala, coolt.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0