Rivstart på morgonen

Imorse då mobilen (väckarklockan) ringde så förvånade jag mig själv. Hoppade upp ur sängen på en sekund! Jag skämtar inte!  visserligen berodde det på att jag var så kissnödig av allt drickande igår, men ändå.
     Sen skulle jag fixa dressing till Andreas matlåda idag och snäll som jag var gjorde jag också frukost til min älskling medan han låg kvar.
   Har även hunnit med att anmäla mig till nästa kurs nästa termin, även fast man går program måste man tydligen anmäla sig till nästa kurs varje termin, skumt men det är gjort nu.


Satt och förskte komma på när jag shoppade sist. Fick för mig att det var alldeles för många dagar sen, över en vecka kanske... men så var det ju inte. Köpte ju guld-glitter-klänningen förra veckan (som jag troligen inte kommer använda, trivs inte i den). Tänkte att jag skulle åka ner på stan i helgen o unna mig extra mycket för att det var såå länge sen, men det är det ju inte!
     Nytt (frisör) schampoo + balsam skulle jag däremot behöva...


Ska göra mig i ordning o inte sunka ihop bara för att jag är ledig.
     Vill kunna se på Desperate ikväll med bra samvete.  Tänka sig ska det ta så lång tid att läsa 20 sidor(?) Jaa, för jag måste ju förstå vad jag läser... och Marx är en mer komplicerad person än ni kan tänka er!


P.S.1: Har en ny vana, varje morgon tittar jag ut o spanar efter snön, än så länge ingenting. Bra! För jag vill verkligen inte lägga mina slantar på busskort även fast det är -25C. Min jacka är så varm så jag klarar mig de 20 minuterna det tar att gå till skolan.

P.S.2: Nästa fredag fyller jag år (26e) och då kommer Mikaela upp på besök från Sthlm, hihi, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0