Rekord

Har satt personligt rekord i sträck-pluggning idag... från 12.00 (ca) till 20.30 (endast avbrott för middag o några toapauser) annars har jag suttit och nött heeela dagen. Utöver det har jag ändå hunnit med att gå till skolan, plugga i en timme, gå till iksu, träna i en timme, gå hem, äta lunch och börja, mitt nu färdiga, pluggande. 
     Känns så skönt att jag hann klart ikväll för då kan jag med bra samvete sova ut imorgon, och sen ska jag ner på stan och köpa min klänning och skor, för mitt studiebidrag har äntligen kommit (igår). Men ville vänta med att använda det tills jag var klar med uppgiften, så jag får en liten belöning.


...tro för guds skull inte att jag anänvder mig av sånt här slarv-språk då jag skriver rapport / uppsats eller liknande i skolan.  Bara ett litet inlägg i inlägget där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0