Paus

Suttit å pluggat ett tag nu, men tog en paus. En rök och saft paus, varför? För att jag var sugen! Usch, känns lite onödigt efter att ha varit iväg och tränat imorse.. men what to do? Stå emot? Nja, enda sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den. Tur att jag inte har så många andra fresetelser...förutom choklad.
     Utöver det var jag tvungen att stoppa i en ny tvätt i maskinen. Jag & Andreas har inte tvätta på X antal veckor. Underkläderna börjar ta slut så det var dags!

Nu ska jag dricka mitt "tjej- te" som jag fick av Mikaela i present, i min fina mugg som jag också fick av henne (fick 2 såklart men behöver ju bara en nu då jag ska dricka själv) och fortsätta med pluggandet. Vill vara klar lagom till desperate ikväll.

      - muggen (muggarna) på minner om de här, men inte exakt. Mina har öron... eller heter det inte så(?) De är jätte stor och det känns bra och mysigt att dricka te ur de. Kaffe drickandet har jag gett upp, funkar helt enkelt inte för mig, för äckligt!

Väntar på att Andreas ska komma hem, han slutar 17.00 idag (började 8.15).. det var det jävligste va? Gå i skolan så länge! Iallafall, så ska han lägga in några ljudböcker på min ipod ,då jag inte fick till det själv, så jag kan ha då jag går till skolan.

Idag blir det ris & kyckling i nån röra till middag har jag bestämt... precis som alla andra dagar, jag som bestämmer maten alltså... oftast. Annars hade vi levt på alla olika former av pasta antar jag. haha


     Vill försöka komma hem om tre veckor, saknar mamma & pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0