Moment 1 avklarat

          Såhär glada är vi över att vara en bit på vägen (fast den andra bilden är tagen mitt under rollspelet vi gjorde), första momentet är avklarat och nu så börjar vi med socialpsykologi kursen, som jag för övrigt köpte två kursböcker till idag på över 650kr! och har 6 böcker kvar att köpa innan den här terminen är slut! Förstår verkligen att studenter klagar på att litteraturen är så dyr, det är ju sjukt!! JA och min älskling var och åt taccos för att fira... jäklar vad gott det var! och jäääklar vad jag smällde i mig. Tur att jag fastade med ett äpple och en hårdmacka hela dagen så allt fick plats ojojoj. ..... fast egentligen var det så att jag inte hann äta imorse sen hade jag inga lösa pengar för att köpa nåt på skolan, så tro inte att jag svälter mig frivilligt.

                      
       Paketet med kläderna kom igår och skorna köpte jag också igår, i samband med te köpet. Jackan och kjolen åker tillbaka, trvides inte alls i jackan framför allt. Har velat ha en vit jätte länge men just den här... nee, den passade inte. Har hittat en riktig vinter jacka som jag ska lägga många slantar på istället.


 Älskling som slåss med min skrivare som kom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0