Lördagens köp

Glassen tog slut igår, och det var den med små Brownie bitar... så god! Den får verkligen högsta betyg, väl värd varje krona.

Imorse var jag uppe klockan 9, tog en promenad till Ica Maxi, sköna 5,7km. Hade en massa bra erbjudanden där, bl.a gratis batterier, lampor, spaghetti, glass, yoghurt & músli. Nyinflyttade-i-Umeå-presenter från Ica. Inte fy skam.
     Förutom det så fick en ny  Ben & Jerry följa med hem. Den här gången Cockie Dough.
Ljustakar och vinglas köpte jag också efter att ha varit inne på Hemtex, där det tydligen alltid är 50% på allt, verkar det som.     



Andreas & jag hann med en sväng på stan också. Hade bestämt hela veckan att vi skulle ner o shoppa till honom. Blev 4 plagg, riktigt snygga också. Passar perfekt på min älskling.
              


Hittade två fina plagg till mig själv också, men ingenting som ska visas upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0