Ingen rolig start på dagen

Middagen igår var suuuuper god o det var hur mysigt som helst. Ingen annan var i korridoren så vi hade hela köket för oss själva (iallafall medan vi åt), vi hittade några ljus som vi tände också.
     Men det blev lite sent för så mycket mat att jag fortfarande känner mig mätt! Vaknade några gånger inatt och kände mig full(av mat) och proppmätt.

Såg på film igår, "They", inte så värst bra så jag somnade.. inget ovanligt.

Uppe 9 imorse, Andreas ligger fortfarande och sover. Tänkte att jag skulle fixa lite.. plocka bort alla nytvättade kläder som vi har överallt här i de här 20kvm bl.a... men usch, känner mig inte alls bra. En sån där dag då allt går emot en och allt är fel, vill bara vara hemma just nu!! Jaa och ändå är klockan bara 10.20, hur kommer det här sluta?
Utanför är det alldeles grått och trist, ingen sol idag! :(

Kunde ju iofs varit värre, att mötas av nåt sånt här då man tittar ut
image226




Usch, måste rycka upp mig. Ska ta en dusch  o sen börja med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0